Faceți căutări pe acest blog

vineri, 6 aprilie 2012

Complimentul....

Intr-o zi o serpoaica tanara si frumoasa se scalda intr-o balta ; in lumina puternica a soarelui solzi ii straluceau atat de tare in cat un muscoi ii zise:
- OOO cat de frumoasa esti astazi!! Serpoaica timida si janata se ascunse in primul loc pe care il zarii ... in coliba unui bastinas. Speriat acesta lua o toba mare si incepu sa faca mult zgomot pentru a alunga oaspetele nedorit.O testoasa care tocmai isi facea siesta prin zona auzind bataile ritmice incepu sa danseze.Un elefant vazand reactia nefireasca a testoasei puse piciorul pe carapacea acesteia. Testuasa a excreat foc , foc ce a incendiat coloba bastinasului.Nori negri si fiorosi s-au strans deasupra junglei si au inceput sa verse puhoaie de apa spre pamant. Dar ploaia a incetat repede asa ca o furnica si-a scos ouale la uscat. Un furnicar vazand asa un mare ospat la orizont nu a stat pe ganduri si a infulecat oualele furnicii. Furnica a dat furnicarul in judecata.
Leul conducatorul suprem a inceput ancheta:
- Furnicarule de ce ai mancat oualele furnicii?
- Pai, sunt un furnicar si asta mananc eu!! Si oualele erau la indemana mea la soare!
 -Furnica , a spus leul, de ce ti-ai scos oualele in calea furnicarului?
 - Nu a fost intentia mea sa-l ispitesc dar daca ploaia mi le-a udat trebuia sa le usuc.
 -  Ploaie, a spus leul mai apoi, de ce ai navalit asa peste pamant?
- Pai daca focul mistuia coliba bastinasului trebuia sa-l sting, asa e natural ?
 - Si focul cum a aparut?
- Pai eu testoasa am excretat foc pentru ca elefantul ma strivea sub greutatea sa si e normal sa ma apar.
- Si tu elefantule de ce ai calcat broasca?
 - Pai daca se misca asa de ciudat , am vrut sa o opresc!
 - Si tu broasca de ai incput sa dansezi?
 - Pai am auzit un ritm ispititor si nu -am putut oprii.
 - Cine a inceput sa cante?
  - Eu, a spus bastinasul, dar nu cantam ci doar bateam toba ca sa alung sarpele.
 - Sarpe ce cautai in coliba bastinasului?
 - Pai ce era sa fac daca muscoiul mi-a spus ca sunt frumoasa ; m-am rusinat si am fugit sa ma ascund.
 - Musca de ce ai laudat sarpele?
Iar musca mirata raspunde:
- Ce!?! Chiar nu stii cum sa primesti un compliment?


Adaptare dupa G.W.Burns

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu